ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ!!!!

Dyslexia at home: Επίθετα σε εικόνες!! Λεξιλόγιο και ΔυσλεξίαDyslexia at home: Επίθετα σε εικόνες!! Λεξιλόγιο και Δυσλεξία ...Dyslexia at home: Επίθετα σε εικόνες!! Λεξιλόγιο και Δυσλεξία









ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΠΙΘΕΤΑ

 Σήμερα ο μπαμπάς μου μου έφερε ένα σκυλάκι, είναι πολύ όμορφο και ζωηρό. Όταν παίζουμε μαζί του , το κυνηγάμε αλλά δεν μπορούμε να το πιάσουμε γιατί είναι πολύ γρήγορο και παιχνιδιάρικο. Δεν είναι καθόλου ψηλό, αντίθετα είναι πολύ μικρό και χωράει ακόμα και στη χούφτα μας. 
  Ο πατέρας μου μου είπε ότι όταν μεγαλώσει θα είναι ένας πολύ πιστός φύλακας. Το τρίχωμα του είναι απαλό και βελούδινο.
  Θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα δώρα που έχω πάρει, μάλιστα είναι στη δεύτερη θέση μετά το tablet μου.Όπως και να ΄χει, είμαι σίγουρος ότι εγώ θα το αγαπώ για πάντα. 


  Στην αυλή  μας έχουμε ένα σκυλάκι που το φωνάζουμε Τάμη. Είναι μαλλιαρή και χνουδωτή. Όταν την κουρεύουμε φαίνεται πόσο μικρόσωμη είναι. Επίσης είναι πιστή και φωνακλού, όταν πλησιάζει κάποιος άγνωστος.
  Τώρα πια είναι αρκετά μεγάλη σε ηλικία οπότε δεν είναι πια τόσο γρήγορη και ζωηρή, όπως ήταν κάποτε. Όμως παραμένει λαίμαργη και τρώει όλο το φαγητό της. 
  Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός και δεν μπορούσα να στηριχτώ καλά, πόσο παιχνιδιάρα ήταν, πηδούσε πάνω μου με δύναμη και με έριχνε στο πάτωμα. 
  Την αγαπώ πολύ γιατί είναι απίθανη!!!  

Παντελής



  Το μήλο είναι ένα φρούτο σκληρό και έχει αρκετές, απαραίτητες βιταμίνες.Ακόμη είναι όταν είναι φρέσκο και κατακόκκινο τότε είναι πάρα πολύ υγιεινό. 
  Είναι ένα φθηνό φρούτο και το βρίσκεις εύκολα στην αγορά. 
  Όταν είναι ώριμο δεν είναι καθόλου ξινό αλλά αντίθετα είναι ζουμερό και κάνει πολύ καλό στα παιδιά. Είναι σημαντικό να τρώμε τουλάχιστον ένα κάθε μέρα.

Κλέα  



  Αυτό που ονειρεύομαι είναι ένα μεγάλο, πέτρινο σπίτι. Θα ήθελα να έχει τεράστια παράθυρα ώστε να είναι φωτεινό.
  Στη μέση του σαλονιού θα ήθελα να υπάρχει ένα μεγάλο, μαρμάρινο τζάκι ώστε να διατηρείται το σπίτι ζεστό. Επιπλέον το παιδικό δωμάτιο το ονειρεύομαι χαρούμενο και άνετο, με μεγάλα και μαλακά κρεβάτια. 
  Όπως καταλάβατε το σπίτι που ονειρεύομαι θα είναι μάλλον πολυτελές και αρκετά ακριβό όπως συνήθως είναι όλα τα σημερινά, καινούρια σπίτια. 

Μαρία 



  Κάθε Πέμπτη πηγαίνω μαζί με τη μαμά μου στη λαϊκή. Πάντα αγοράζω πράσινα και κόκκινα μήλα. Μόλις επιστρέφω σπίτι λαχταράω να γευτώ ένα από τα μήλα που αγόρασα. Πάντοτε είναι πολύ ζουμερά και σκληρά γιατί είναι φρέσκα. Συγκεκριμένα τα πράσινα μήλα είναι λιγάκι πιο ξινά από τα κόκκινα. Ακόμη είναι πιο φθηνά και πολύ υγιεινά. 

Ιορδάνης







  Μια μέρα κάνοντας βόλτα στην καινούρια μου γειτονιά, βρήκα στο δρόμο μου ένα πέτρινο σπίτι!!! Ήταν μεγάλο και όμορφο εξωτερικά. Μετά η ώρα πέρασε κι έτσι πήγα σπίτι μου. Μόλις μπήκα, ήρθε και η νέα μας γειτόνισσα. Εγώ δεν την γνώριζα, γιατί την έβλεπα για πρώτη φορά και μου είπε πως αυτό το πέτρινο σπίτι που είναι δίπλα μας, είναι δικό της. Τότε η μαμά της , μας κάλεσε στο σπίτι τους....Μπαίνοντας στο σπίτι τους είδα ότι ήταν ζεστό και άνετο. Φαινόταν ακριβό και πολυτελές. Επίσης θα το χαρακτήριζα φωτεινό, ευρύχωρο και κλασικά επιπλωμένο. Μου άρεσε πολύ !!! Θα ήθελα να ξαναπάω σύντομα!!!

Μαριάννα


  Στο σημερινό μου περπάτημα συνάντησα ένα σκύλο. Ήταν πεντάμορφος, με δυο μεγάλα μάτια που με κοίταζαν συνέχεια. Φαινόταν ήσυχο σκυλάκι. Το χρώμα του ήταν ανοιχτό καφέ και είχε λιγάκι σκούρο καφέ στα πόδια του και στην ουρά.
  Επιπλέον φαινόταν πεινασμένος, τότε άνοιξα το σάκο μου και του έδωσα το σάντουιτς που είχα μαζί μου.Ο καημενούλης, τρέχοντας ήρθε κατά πάνω μόλις το είδε!! Με την ευκαιρία αυτή, το χάιδεψα, είχε ένα απαλό και μαλακό τρίχωμα. Αμέσως μετά , μόλις έφαγε το σάντουιτς που του είχα δώσει, ήρθε και κάθισε στα πόδια μου.
  Γίναμε κατευθείαν αχώριστοι φίλοι. Με ακολούθησε ως το σπίτι μου. Ρώτησα τη μαμά μου αν μπορώ να τον κρατήσω και μου είπε ναι.Το όνομα του είναι Ρεξ και είναι πολύ λαίμαργος και παιχνιδιάρης.Τον αγαπώ πολύ παρόλο που τον έχω μόνο μια εβδομάδα.Ελπίζω να μην τον ζητήσει κανένας. 

Γραμματική


  Χτες πήγαμε με τη μαμά μου στη λαϊκή. Εκεί αγοράσαμε κόκκινα και πράσινα μήλα, τα οποία ήταν αρκετά φθηνά.
  Κατόπιν έφαγα ένα και ήταν το πιο ζουμερό, φρέσκο μήλο που έφαγα ποτέ μου, αλλά και πολύ ξινό. Μου άρεσε κι ήθελα να φάω ακόμη ένα λαμπερό μήλο!!! Όμως διάλεξα τότε να φάω ένα μήλο της αυλής μας. Αυτό ήταν πιο σκληρό, άγγουρο και καθόλου ζουμερό. Όμως τόσο υγιεινό όπως και το άλλο κατακόκκινο μήλο!!!

Ευδοκία



  Το αγαπημένο μου φρούτο είναι το μήλο, γιατί είναι ζουμερό, σκληρό και επίσης είναι πολύ υγιεινό. Εμένα το μήλο μου αρέσει για τρεις λόγους. Πρώτον, επειδή είναι πολύ νόστιμο. Δεύτερον, επειδή είναι πολύ υγιεινό. Τρίτον, αντί να πλένεις τα δόντια σου συχνά, μπορείς να τρως ένα μήλο που διατηρεί τα δόντια δυνατά άρα είναι και πολύ πρακτικό. Επίσης τα πιο νόστιμα μήλα είναι τα κατακόκκινα μήλα γιατί είναι και φρέσκα.

Αντώνης